Spinning och boxning gjorde min dag lite mindre grå

Idag var jag på ett förfärligt eländigt humör, och inte blev det bättre av att vädret var urtrist. Jag tyckte att någon sa till mig att det skulle vara bra väder. Nej grafitgrå himmel hela helgen, tack, tack. Nåja det är i alla fall härligt att det går mot ljusare och varmare tider. Idag var jag och Svenne på gymmet och körde ett riktigt långpass. Jag körde spinning i en och en halv timme för att avsluta med lite härlig boxning med Svenne. Kan det bli bättre? Jag hade mina nya Easytone skor (och hade glömt mina spinningskor hemma) och det var en annorlunda känsla att cykla med sådana. Vet inte om det är att rekommendera, men jag kommer nog ha en hel del träningsvärk i nya muskler som har fått vara med, tack vare skorna. Jag hann dessutom att lyssna igenom bra många låtar och jag har fått lite ny inspiration. Dock är det tydligt att ju tröttare jag blir desto "elakare" och högre musik behöver jag. Hittade en gammal Depeche låt som heter Wrong och det var så underbart att få trampa tungt och hålla med om varenda textrad, för det var så jag kände mig innan det underbara endorfinet börja strömma ut i kroppen.

Ha det gott!

Kram Åsa-Helena

Valde en bild av Hagaparken ifrån i torsdags. Betydligt trevligare väder.

Här är låten Wrong med Depeche Mode
http://www.youtube.com/watch?v=IvfcnpJRf0Q


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0