Nu längtar jag efter semester

Det blev en ganska jobbig vår för min del måste jag säga, förutom en härlig resa med jobbet till grekland så går den våren till historien som den segaste av de segaste för min del. Först fick jag en förkylning som fortfarande håller sig kvar efter fyra veckor, sen fick mamsen tarmvred och fick ligga så länge på akuten att man när man äntligen upptäckte det som mamma själv misstänkte: tarmvred så fick man operera bort en bit av tarmen. Hon är dock på bättringsvägen nu och kommer förhoppningsvis snart få komma hem till sin konstiga katt som inte pratar med någon annan än henne.
Nu längtar jag verkligen efter semester och jag ska verkligen anstränga mig för att inte göra någonting nyttigt alls under den.

När vi kom till vårt hotell i Grekland upptäckte vi 1. att hotellet var ett jättehäftigt designerhotell och  2. att det låg i de prostituerades kvarter. Vi råddes att inte gå in i dessa kvarter. Det tog ungefär två minuter efter att vi hade slängt in väskorna så var vi givetvis där och snokade. Herregud vem vill dö nyfiken? 

Vad sägs om den här utsikten? Inte helt fy skam.

En sån här pool skulle jag kunna tänka mig att ha i mitt vardagsrum...
Den här fanns på hotelltaket.

Ok.... Utsikten var vacker i alla fall....

Som vi redan visste: Jag är teskedsgumman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0