Lördagsspinningen är igång igen, JIPPIE!!

Jaha så är höstens första lördagspass avklarat och jag har verkligen saknat mitt kära lördagspass under sommaren. Det är något visst med att starta lördagen med spinning. Då är man ledig och vet att man kan sitta uppe på kvällen och titta på TV eller vad man nu vill göra utan att tänka på att man ska upp tidigt. Detta förutsatt att man arbetar vanlig kontorstid som jag numera gör...mer eller mindre...


Jag var ju lite orolig över hur jag skulle
orka med passet men det löste sig ju....


Kände mig riktigt stark i lördags och det var väldigt glädjande,
för jag har har haft en seg förkylning som har gjort mig hängig.

Det som för övrigt är på tapeten är min bok om hälsa för ungdomar som nu är skickad och väntar på att provtryckas. Det ska bli väldigt spännande och lite otäckt som det alltid är. Fast min mamma som är en klok människa brukar säga att mod är att göra saker fast man är rädd och det har jag verkligen levt mitt liv efter. Jag som är så harig måste ju vara modig hela tiden...

I övrigt ser jag fram emot utbildningen jag ska gå i Fysisk Aktivitet på Recept FaR på GIH nu i höst och så har jag ju givetvis anmält mig till en del annat, nyfiken som jag är. Kunskap är ju en börda som är ganska lätt att bära, som det heter.

Höstens schema vad det gäller spinningens ser ut så här:
World Class Solna Tisdagar: spinning kl. 6.45-7.30 Jämna veckor även:Torsdagar: spinning kl. 6.45-7.30

World Class Sundbyberg Lördagar: spinning 10.30-11.30 pulsbaserad spinning med Activio system.

Ha det gott

Kram Åsis

Kommentarer
Postat av: Martina

Nej men heej Åsis! Tyckte jag kände igen spinningsalen :) Vad roligt! Den här bloggen måste jag ju länka till.



Kram Martina

2010-01-21 @ 13:05:55
URL: http://martinasjokvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0