Fysisk aktivitet på recept, nya spännande uppdrag och författarkurs

Ja det har inte blivit mycket tid över för bloggande på sistone, det ska gudarna veta. Först var det utflyttning till barack p.g.a att hyreshuset vi bor i ska totalrenoveras och sen var det kurs i Fysisk aktivitet på GIH, författarkursen jag äntligen kom in på och sen fick jag som grädde på moset ett jättespännande konsultjobb inom träning. Ja just det så går jag ju kurs i neuropsykiatri också, förutom jobbet på vårdcentrumet.
Jag ska ALDRIG planera såhär tidsoptimistiskt mer.

Ja nu har vi alltså utsikt mot vår lägenhet som ser ut såhär för närvarande


Så här ser vårt nya radhus ut och adressen är Barack 4...


En liten glimt av atmosfären i "radhuset". Tycker faktiskt att det funkar väldigt bra att bo så här. Man kommer varandra närmre om man måste dela på 44 kvadrat. Tänk vad stor vi ska tycka att vår lägenhet är sen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0