Marathon spinning sen en koll på Stockholm marathon

Men guuud så trött jag blev då. Morgonen började kl. åtta i morse som vanligt på lördagar. Cyklade till Sumpangymmet och körde min entimmes activio pulsklass där. Sen fick jag för mig att jag skulle åka ned till Solna gymmet och haka på marathonspinningen där. Jag lurade med mig en av stammisarna också. Det var tänkt att vi bara skulle köra ett tag men naturligtvis kunde jag inte lägga av innan det var slut. Efter det ringde Svenne och Mattias och tyckte att jag skulle ta mig in till Odenplan och favoritfiket och kolla på maran. Så då blev det ännu mer cykel... Nu är jag HELT slut. I kväll ska jag äta chokladpudding. Med vispgrädde. Svenne som fortfarande går på LCHF får väl äta vispgrädde med chokladpudding eller nåt.
Ha det så gott!
Kramar Åsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0