Madonna-spinning

Igår hade jag min efterlängtade ledig fredag som jag alltid har stora planer för. Jag ska hinna med SÅÅ mycket. Kanske var det det som var felet, för det slutade med att jag hann att betala mina månadsräkningar på morgonkvisten och sen fick jag århundradets migränattack. Fick ligga i sängen med en kall vår handduk över ögonen halva dagen och sen så småningom kunde jag krypa ut i vardagsrummet och dumglo på TVn. Sicken utomordentligt tråkig fredag. Men idag är det en ny dag och i förmiddags körde jag artisttema som vi kör på gymkedjan och jag hade valt Madonna. Bara Madonnalåtar rakt igenom. Tack och lov gör hon rätt varierad musik. En deltagare berättade om en bekant som hade hamnat på en Markoolioklass och var inte helt nöjd med en timme Markoolio... Nåja smaken är som baken...:-) Deltagarna såg i varje fall inte arga ut efter Madonna-passet:-) så jag hoppas att de hade kul eller åtminstone fick ett bra träningspass. Jag hade dagen till ära försökt att Madonna till mig lite och det gick faktiskt riktigt bra att cykla i nylonstrumpor!!


Kommentarer
Postat av: staffan

Tycker det är jättesexigt att se dig med nylonstrumpbyxor på träningen kan du inte ha sandaletter istället för träningsskor

2011-04-12 @ 09:08:01
Postat av: Åsa-Helena

:-) Ja eller ett par pumps med SPD?

2011-04-12 @ 21:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0