Lite gamla tävlingsbilder

På "önskemål" kommer här lite gamla tävlingsbilder från athletic fitness 1999. Begrep tyvärr inte vid den tiden att det hade varit smart att ta lite fler bilder, eftersom man förmodligen inte kommer vara mer trimmad än så. Men, men, man vet ju aldrig...  Slänger in lika gammal söt bild på familjen också.

 
Dips ger mig än idag obehagskänslor. Domarna står bredvid och kontrollerar attt dipsen är tillräckligt djupa, vilket innebär att man måste träna på att gå ned riktigt djupt när man kör dem. Helt förkastligt för axlar och skuldror om ni frågar mig. Under tävlingsmomentet på bilden fick jag avbryta och börja om eftersom jag kom för långt fram i dipsbaren. Det var inte ett dugg jobbigt och mjölksyraalstrande...

 
Chins. Inget jag kan säga jag behärskar tillfredställande idag...


Lineup

Tävlingen slutade med en tredjeplats för min del, vilket översteg min vildaste förväntningar.

Här är maken Svenne och vår ögonsten Mattias. Den sistnämda är nu tio år äldre men Svenne -han är inte en dag äldre...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0