Välkommen till Formsnack

Så har jag äntligen kommit igång med min blogg som jag har velat starta så länge. Min förhoppning är att den kommer innehålla en hel del matnyttigt om träning och allt som hör där till och kanske lite mer... Läs gärna mer om bloggen under kategorin- Ja ni gissade rätt: Om Formsnack.

Min morgon började inte så bra. Det blev ganska stressigt när jag upptäckte att jag hade glömt mina cdskivor på gymmet i Sundbyberg och skulle köra spinning kl. 06.45 i Solna. Den enda skiva jag hade i mitt cd case var julkompileringen jag spelade under julen och den kändes nu lika frestande som julskinka! Rota fram gamla prylar och sätta ihop ett pass på var inte att tänka på. Tiden var allt för knapp så jag fick sätta mig och bränna låtar får glatta livet. Jag hann i tid precis tack vare att min kära make (som är luttrad) skjutsade mig på vägen till sitt jobb.

Nåja väl efter spinningen var allt sånt glömt. Precis som vanligt. Spinning är som balsam för själen och humöret, så är det bara. Efter den morgonen ägnadejag  mig åt tråkiga hushållsgöromål och pappersarbete och sedan har jag slutat klistrad framför datorn och försökt att redigera bloggen. Men det är faktiskt inte så lätt. Nåja man lär sig väl. Kylan utomhus gör sig påmind i vår lägenhet så jag har laddat upp med en massa värmeljus och flera koppar caffe latte - mitt livselixir. I morgon väntar öppet hus på Balance som öppnar här alldeles intill där jag bor. Jag och några träningsvänner ska dit och kolla in stället. Ska bli spännande att se.
Ha det så gott!
Kram Åsa-Helena


Mina mysiga värmeljus


Älskade caffe latte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0