Ny termin och nya utmaningar på gymmet

Jaha så har man varit på instruktörsmöte på gymmet och testat slutprodukten av det som kommer att kallas X-fit inom kedjan. Lite stolt är jag eftersom det var på ett av "mina" gym (där jag arbetar sedan tolv år tillbaka) man tog fram produkten från början. Detta är ett pass med GRYMT jobbig och kul träning. Riktigt funktionell träning med övningar som man kör i serier. Man kör två övningar som man växlar. Första omgången kör man 21 repetitioner, andra 15 och sista 9 st och sen är det dags för nästa två övningar osv. Herrejösses vad jobbigt det är, men sen när man är på vipp att ge upp så är det över och då har man kört igenom kroppen på bara 25 minuter och jag LOVAR att man är helt nöjd. Man har ingen längtan efter att träna mer efteråt - och resultatet sen! Jag har aldrig fått sånt muskelsvar av någon annan träning och då har man härjat en hel på gym i sina dar. Liknande koncept finns runt om på de olika gymmen under lite olika namn. Testa!

                 

Väldigt likt mitt ansikte efter passet. Räknar med grym träningsvärk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0