Morgonpromenad varför gör jag inte det här jämt?

I morse rev jag upp Svenne (som inte gjorde särskilt mycket motstånd) och drog iväg med honom på morgon promenad i Hagaparken

Svenne min man.


Hagaparken kl.08.10 i morse

Jag undrar en del över de där hjulspåren...


Efter promenaden var vi grymt sugna på kaffe men varken Koppartälten och Fjärilshuset hade öppet. Så som genom ett under... kände vi kaffedoft på vägen hem och fick syn på en skylt där det stod att det låg en fik 50 meter bort. Och vips där låg Café Qorint! Ett litet mysigt fik som ligger på Andersvägen vid Haga Norra i Solna. Är ni nyöppnade? frågade jag. Nja svarade innehavaren, det har funnits här i sju år.... Tja så särskilt observant kan jag alltså inte vara med andra ord...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0