Förkylning, kräftskiva och modig bilkörning...



Helgen försvann förbi med vindens hastighet och jag hann med att fortsätta vara förkyld, köra bil till Knivsta och till Jakobsberg. Jag blir modigare och modigare... Har gjort färdigt alla ändringar i boken nu efter att även Ninis har läst korrektur. Lördagen tillbringade vi med att fira Viona som fyllde 14 år och att samtidigt ha en liten mysig kräftskiva.


Ölen dracks inte av mig... Jag körde däremot bil hem. Och jag säger som i Rainman "Im an excellent driver".....

En studsmatta med skyddsnät har fått en given plats i trädgården hos Ninis och det kan noteras att det där med skyddsnät ser ut att vara en absolut nödvändighet. Vad gör de egentligen där inne???


Vilgot 3 år ser en smula skräckslagen ut, men det var övergående.

Arvid med ett sånt där leende som gör att man vill sno med sig ungen direkt...

Nu stundar en ny vecka med nya utmaningar. Förhoppningsvis kan jag få börja träna snart så att jag slipper vara en gråtmild skugga av mitt normala jag. Jag hatar att inte kunna träna. Blev inte bättre av att se triathlon på TV idag...
Ha det gott!

Kramar Åsis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0