Svenne har börjat med LCHF

Jaha nu har ju Svenne gått och börjat med LCHF diet,  och som vanligt gör han ju allt sådant med en sån lätthet. Det har alltid varit så. Samtidigt är han väl proffs på just diet eftersom han har härjat i bodybuildingvärlden i tre decennier. Så nu sitter han där med keso, fet creme fraiche, krossade linfrön, caschewnötter och valnötter och knaprar. Själv provade jag med scramble eggs och lite kokt blomkål som puttrat i smör och grädde och tvi vale! Det var ingen hit till frukost. Jag får fortfarande kväljningar faktiskt. Förmodligen kommer jag att lägga på mig om Svenne ska fortsätta med det här för jag tänker verkligen inte vara utan kolhydrater. Men det kanske blir en ny diet -ät högt fett, högt protein OCH högt med kolhydrater? :-)

Kramar Åsis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0