Såg Million dollar baby igår och blev så boxningsinspirerad

Dagarna bara rusar iväg. I torsdags tyckte jag att jag fick till en hygglig träningsinsats. Morgonen inleddes med ett spinningpass, därefter cykel hem, in i duschen och iväg till jobbet. Efter jobbet ned till gymmet för att hålla en PT. När jag kom till gymmet låg brandröken tjock över nejden, för tydligen brann det i en fabriksbyggnad intill. Tyvärr luktde det rätt rejält även inne i gymmet så jag har upplevt bättre träningsmiljö faktiskt. Efter PTn tränade jag igenom kroppen som hastigast och hann med några set chins med gummiband också. Det känns i kroppen idag. Gårdagen blev ganska lugn med en liten promenad som enda träningsinsats. Men sen på kvällen sändes ju Million dollar baby med Hillary Swank, och jag har sett den förut, men jag blev så grymt inspirerad av Hillary. Jag kunde riktigt känna svettlukten i näsan när hon kämpade med sin boxning och som vanligt grinade jag kopiöst på slutet.
Idag var det spinning och SEN!:-) var jag bara tvungen att boxas på säcken i gymmet. Jag fick också Svenne att ställa upp som mitshållare och coach. Jösses vad jobbigt det är! Det känns redan i axlarna så jag lär väl få grym träningsvärk, men det får jag ju nästan alltid när jag gör något nytt.
Nu ska jag fixa klart mitt sporttema pass inför veckan som kommer. Om ni inte har sett lapparna så ska jag alltså ha ridsporttema:-) och alla väntar med spänning på hur jag ska få ihop det - och det gör jag också:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0